Frida & Seth

Saker man kan se fram emot...

Publicerad 2007-08-29 22:09:34 i Frida W,

Den senaste tiden har det varit riktigt ruggigt kallt ute. Det är kolsvart på kvällarna när man är ute och går och det till och med haglade kopiöst idag! Det är höst. Jag tycker det är en mysig tid då man gärna vistas inne så mycket som möjligt. Efter sommar och semester känns den kommande årstiden mer rofylld med mer tid för avkoppling. Det är mycket som är bra med hösten.

Tiden är inne för mysiga hemmakvällar, med te och ostmackor i soffan, och middagar i goda vänners lag, levande ljus och filmmys i soffan med karln och nya gardiner och en bebis som bara blir större och lär sig mer.

Just nu är Seth faktiskt mest vaken på dagarna, trots att mina bilder inte visar detta. Men han är så söt när han sover!



Och nu kommer vi förhoppningsvis innan helgen att ha allt klart, städat och inflyttat i vardagsrummet! Välkomna och hälsa på! En idé är att passa på på tisdag till veckan för en trevlig tv-kväll! Idol drar igång igen och jag hoppas att Desperate housewifes inte är långt borta från sin höstpremiär, då kan det bli riktigt fina tisdagskvällar!


Kommentarer

Postat av: jeanette och karin H

Publicerad 2007-08-30 14:00:13

Han är ju hur söt som helst ,du har garanterat några barnvakter här...vi längtar tills vi får se honom live. sköt om er, kram

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-08-31 13:25:25

Gissa vem som jobbar tisdagkväll nästa vecka.. Annars hade jag gärna kommit och hejjat på Idol.

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-09-01 14:48:07

Det blev hellyckat igår. Jag hade bäddat rent i sängen redan i torsdag när jag hade tvättdag. Men jag sov på jobbet mellan torsdag och fredag så sängkläderna var fortfarande oinvigda igårkväll. I morse tog jag en rejäl sovmorgon till kvart i tio. Skönt! Sen har jag dolat på hela dan idag också. Nu håller jag på att steka upp köttfärs som jag tog ur frysen igår. Det blev inget hos mor och far. Sen ska jag lägga mig i soffan och se film kanske. Eller dammsuga och skura och rensa alla 1000-tals papper i bokhyllan. Hej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela