Frida & Seth

strax jobbe

Publicerad 2006-09-04 08:32:51 i Frida W,

Hej,

kul att se att Lollo is back in da house. Själv ska jag snart gå till jobbet (börjar kl 10 denna vecka - najs), förutom det vanliga så har vi lansering på en sak idag så det är fest med arbkamraterna efter vi slutar. Tråkigt att jag har morgonträning 05.45 i Uppsala imörna så det blir inte till att disfruta på gratisbaren ett endaste dugg ikväll.

Om någon undrar hur det gick med SM i helgen så vann vi inte. Men vi gjorde j-ligt bra ifrån oss och kom 2:a. Vi är skitnöjda. Nästa år vinner vi tillbaka det där guldet.

Nu ska jag ta på mig mina power-kläder och göra mig klar för att gå till jobbet. 

Vi synes i Brynäs eller i Örven.

Puss


ps. som anna redan vet så såg jag pös-skjortemannen (ni vet han som inte fastnar på kort) på konsum förra veckan. Han har inte åldrats en dag sen vi såg honom för snart 9 år sedan på Gotland. Tänk om han har fastnat i någon slags medeltidslimbo?


Ida

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-09-04 14:31:14

Medeltidslimbo!! Jag döör av skratt! Hahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela