Frida & Seth

snart tävling

Publicerad 2006-09-10 09:33:55 i Frida W,

idag är det dags för den konstiga tävlingen lidingö sprint. började som ett jippo när deras obefintliga roddklubb jubilerade. sedan dessa har den pågått varje år. för att exemplifiera hur seriöst vi tar på den, så finns följande punkter att ta i beaktande 1)laget som skulle delta spikades i fredags, vilket innebär att vi aldrig har tränat tillsammans en endaste gång 2)stora delar av det där laget var på en kräftskiva igår och kom säkerligen inte hem före klockan 04 imorse




själv var jag hemma hos några kompisar igår tillsammans med freddan. vi käkade och sen spelade vi ett jätteroligt brädspel. en annan skojig sak som inträffade var att när vi kom dit sa stefan (en av dem som bodde där): hur är läget? Då svarade jag (min vana trogen att alltid vara ärlig): jotack, bra. Men jag känner mig lite illamående Stefan igen: jaha, så det är läge att gratulera då alltså? Jag: Åh, nej verkligen inte....  hahaha, här ska det inte bli några barn gjorda, så det så. En nackdel med att vara tillsammans med en lite äldre snubbe är att hans vänner förväntar sig at vi ska yngla av oss. Skulle inte tro det. Jag har svårt att hålla reda på mig själv. Skulle inte kunna se efter en unge.


nä nu ska jag göra mig klar för att åka till Lidingö.

                                                                            puss & klapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela