Frida & Seth

dimmigt

Publicerad 2006-09-18 08:55:25 i Frida W,

hela helgen har jag kämpat med att spackla, slipa, tejpa och måla i E&J:s lägenhet. Snart, snart ska det väl bli klart? Dett har fått två påföljder: 1) mina fingrar är vitprickiga av all "antikvit" färg vi har bråkat med 2) jag har inte kunnat vara något med fredrik och katterna hela helgen :(



Vad som däremot är på plussidan är att vi var så upptagna av all renovering så vi kunde inte följa valvakan och se när Lord Voldemort kom till makten.


Idag är det så dimmigt ute att man knappt tror att det är sant (ytterligare ett tecken på att han som inte får nämnas är i farten). när jag gick över bron från Alvik till Stora Essingen (det var 9 minuter kvar till tvärbanan skulle gå) så såg jag inte mer än 5 meter framför mig. Helt plötsligt dök det upp cyklister i dimman som svischade förbi tokfort för att sen försvinna in i det mjölkvita igen. man kan ju få hjärtsnörp för mindre.


måste hitta en frisör inom kort. snart ser jag inte skärmen längre pga av den långa lugg som någon onskefull har givit mig.









Grattis förresten till Ankan som blir 25 år idag! Grattis grattis grattis!

Ida

Kommentarer

Postat av: idan

Publicerad 2006-09-18 09:38:43

nu har jag fått en frisör. luggen och jag kommer att hänga ihop fram till klockan 18.30 på torsdag den 28/9... sen skiljs våra vägar åt

Postat av: Anna

Publicerad 2006-09-18 14:47:56

Haha. Roligt inlägg hear you youyou (hördu dudu)om Lord Voldemort och dimman. Jag vill också säga Grattis åt Annika!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela