Frida & Seth

As-kalas

Publicerad 2006-09-10 02:32:50 i Frida W,

ojoj va länge sen jag var så här full. Jag har vart på klassfest ikväll o det var så himla trevligt. Ändå tills precis innan jag skulle fara så var jag inställd på att ta bilen men jag ångrade mig i sista stund och tog cykeln och massa alkohlol med mig istället. Det var både bra o dåligt. Det var dåligt, för nu är jag så himla dragen, men bra för jag har haft en så himla trevlig  kväll. Pratat med massa trevliga killar och dansat till halvbra musik. Alltid något.

Jag känner att jag måste hålla mig vaken ett tag till så jag kan somna sen utan att må skit imorgon bitti. Synd bara att det inte är nån inne som kan prata med mig...

Nä nu är det bra för mig.
Tack o adjö, jordgubben är röö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela