Frida & Seth

Aikiia (eng uttal)

Publicerad 2006-10-08 18:29:28 i Frida W,

Bright eyes


Jag ska på Ikea imorrn! Jag ska få följa med Camilla o hennes kompisar. Full bil och himla  massa skoj. Vi åker redan vid 6 imorrn bitti.
Jag ska köpa en sängram, en bokhylla, en byrå, en soffa, tavlor, cd-förvaring, handukar, ljus och en massa annat tjafs  =) Vi har redan tänkt på hemkörning. Det finns inte en julle att vi får hem allt i en Volvo kombi. Hur mycket kombi det än må vara. Vi är ju faktiskt 5 stycken som ska handla!

Förövrigt anser jag att Bright Eyes är en supergrupp! Jag har "fixat" deras julskiva och den åker på en autobahn direkt in i den innersta maggropen. Fint.

Jag börjar få julkänslor nu. Ljusen är tända hemma hos mig och mössan, vantarna och halsduken sitter som gjutna. En vinterjacka är inköpt och tjocksockarna är  trogna följeslagare.

Har ni höstigt/vintrigt/juligt tjejer? Var ni än befinner er...


Puss o kram hela dan!


Anna

Kommentarer

Postat av: annika

Publicerad 2006-10-08 21:21:50

jag gillar också bright eyes, har dom släppt en julskiva?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela