Frida & Seth

Vad gör familjen ikväll då..?

Publicerad 2011-05-06 22:12:24 i Frida berättar...,

Det är ett rätt mysigt lugn över hela huset just nu... Alltså precis nu när jag har klickat ner Youtube-sidan vill säga... För när jag blir ensam hemma är det just den som letas upp och högtalarna maxas så att jag kan sjunga så högt jag bara vill och kan! Kan och kan, men det är härligt i vart fall!

Jag tror inte att Seth märker det ens, han ligger uppe i min säng och sover. Han somnade med ett stort leende på läpparna efter att jag gått igenom morgondagen steg för steg med han innan jag bäddade om honom för natten... Jag berättade hur vi skulle sova länge först för att orka med en lång bilfärd med Emil och Jottan och Leo´s lekland och affärer med leksaker och affärer med godis och ut äta mat på stan och hotellet med badkar och film och frukost när man vaknar... Vi sticker ner till Jottan vid nio och gör "Umi" i helgen!

Patrick sitter alltjämt i bilen på väg ner till Jönköping visst..! En roadtrip tur och retur i ett svep med polaren som ska bli ny-båtägare! Tjaaa, de får i alla fall se mycket...väg..!

Tilde är, helt konstigt, inte hemma heller nu...hon fick husrum i Kusmark hela helgen! Jag tar för givet att hon har det bra där!      



För övrigt har jag nog sett det sista av Josses gravida mage nu..! Hon är beräknad på onsdag och jag tror inte hon ska gå en dag över den tiden! Här och nu sätter jag min gissning på MÅNDAG! Måndag 9 maj. Låter bra! Hannes åker ut till morsfars i stugan imorgon, så jag råder syrran till att bara sova å sova å ladda nu för efter helgen kommer bäbisen!

Sen vill jag passa på att gratulera bror och svägerska som båda är klara med sina utbildningar! Crille är nu säljare och jag, mamma och Ida kan starta klubb som alla gått vårdutbildning!

Inlägget efter min egen undersköterske-examen!

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2011-05-06 22:28:10

Lite inside info: Tilde har det bra här i Kus, såg när hon sprang förbi vårt hus =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela