Frida & Seth

Undersköterske-Frida

Publicerad 2007-01-22 13:26:52 i Frida W,

Fick hemskickat mina betyg idag. Bevisen på att jag läst färdigt mina undersköterskekurser. Så jag ska kopiera dem strax och lämna till löneassistenten imorgon. Det ska bli spännande att se hur mycket mer man får varje månad, vilken lön man får för mödan, så att säga! Jag tippar på en femhunka. Jag fick MVG i alla lästa kurser (5) förutom psykiatrin där jag fick VG. Och G i de kurser (4) jag validerade. Hyfsat bra för en som gick in med Godkänt i sikte va!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2007-01-22 13:43:26

Bra jobbat tjejen!

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-01-23 18:03:20

Shit du är ju smartare än brajtast!

Postat av: Spirit

Publicerad 2007-02-06 12:24:33

Kul att det gick bra men tyvärr så har du nog valt fel yrke.Arbetade i många år innom byggnadsindustrin och blev arbetslös men valde att läsa till undersköterska då suget efter sådana var stort för något år sedan.Men fyyyy rent ut sagt vilket skitjobb.Man ska kunna så gott som allt men inte ha betalt för det.Måste vara det mest utnytjade arbetet idag till minst lön.Ha det gott. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela