Frida & Seth

Godmorgon fredag!

Publicerad 2012-09-07 08:27:00 i

 

Veckan lider mot helg - härligt! Jag och Patrick ska på date ikväll!

 

 

Idag är det åtta veckor kvar tills vi säger JA inför vigselförättaren!

 

Bröllopsbuketten ligger säkert i skolådan tillsammans med pärldiademet som jag lånat av Erika, min mapp med gästlista och diverse checklistor inför festligheterna fylls på allteftersom, sviten på hotellet är bokad och om exakt en månad åker jag och syrrorna till huduvstaden för att shoppa, shoppa, shoppa en hel dag! 

 

 

Tiffy och Tilde börjar bli höstfina! Det var en riktig fröjd att köra maskinen genom pälsen på dem då det bara yrde hår! Svärmor Meta kommer och hjälper mig med finputsningen i helgen, för det är så trixigt att få till det vid ben och huvud!

 

 "Börja trimma bakifrån på hunden och jobba dig framåt. Detta för att det är lättare att plocka huvud, öron och bog, som de är lite känsligare på, när de blivit lite tröttare/slöare och inte orkar protestera lika mycket!"

 

 

Kommentarer

Postat av: josse

Publicerad 2012-09-22 18:36:29

Vilken härlig frilla du hade!
Bara 2 veckor kvar till stockholm nu.. så roligt det ska bli!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela