Frida & Seth

Kan tiden gå lite fortare snart..?

Publicerad 2012-09-19 23:25:38 i

På nån dag är det sex veckor kvar till vigsel! Det känns lätt avlägset just nu. Jag har inte börjat bli nervös än. Jag tror Patrick kan tycka att jag är fortsatt lugn, men man vet aldrig...det kanske bor en bridezilla i mig oxå..!

Jag längtar tills det är dags att duka upp i Båthamnen! Jag har fyllt en del av garderoben i datarummet med saker som ska höra bröllopet till!

Längtar till 2-11-12!

I helgen ska det bröllopstårteprovbakas! Jag har en ganska klar bild i huvudet nu på hur den gärna får se ut, så det ska bli spännande att se om det går att göra verklighet av tanken! Hoppas tårtan är lika god som tanken!

Klänning är beställd! Kunde inte vänta på Stockholm..!

Å vigselringen ligger i säkert förvar i sin lilla låda!

Vi var på möte på fest-restaurangen idag och satte allt på pränt. Alla summor, alla siffror, vad ska köpas in, vart ska allt ställas upp, vart ska alla rymmas... Alla 58!

Party! Party!

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-09-25 22:53:09

Oj vilken härlig fest det kommer bli:)) får be dig om tips i vinter
Då jag planerar min:) känns som det var inte så länge sen vi stod på balkongen/altanen på melodivägen & rökte och pratade om kärleken:)

Postat av: jottan

Publicerad 2012-09-26 06:38:19

Saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela