Frida & Seth

Update...

Publicerad 2012-11-01 22:39:04 i

Om 16 timmar står vi och poserar på brudparsvis för Helena, vår fotograf! På ett övergivet industriområde utanför stan ska våra mest minnesvärda bilder ihop tas!

Ikväll har Patrick spelat gitarr och kurerat sin ovälkomna förkylning, Seth har bett om varm O'boy i omgångar och jag ligger nu i sängen på spikmatta efter en afton/kväll med handling och dukning! Vovvarna vilar gott i köket efter vår skogspromenad idag!

Hade jag bara fått med alla tre på samma bild hade jag kunnat checka av årets julkort också..!

Tror knappast det blir några problem att sova inatt, det är ju en favoritsyssla jag har, och nu har jag tunga ögonlock...

Strax är det fredag 2/11 '12!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela