Frida & Seth

Vad som snurrar i huvudet just nu...

Publicerad 2012-02-09 14:45:00 i Frida berättar...,

Min elfte dag som Viktväktare inledd. Har fortfarande inte ätit mer än lovligt och inte gått över mina tilldelade points, vilket jag är riktigt nöjd över! Fortsätter jag i samma positiva trend skulle jag kunna nå min målvikt om sex veckor, men jag tippar att det går i lite saktare mak ändå...

Bakade chokladbollar med Seth i morse, för det tycker han är kul, och de åker nog med till Malå i helgen... Jag vågar inte ens räkna på hur mycket de "kostar" utan blundar bara och njuter av dem till fikat på lördag istället! Är det semester så är det!

På tal om semester så är den planeringen påbörjat på jobbet och jag kommer att vara ledig andra perioden (16/7-12/8). Återstår att se vad Patrick lyckas få för veckor... Måste fundera snabbt på om jag ska ta nåt extra ledigt, för dagis stänger visst redan vecka 27. Hade ju inte suttit fel att vara ledig HELA juli och två veckor in i augusti heller..!

Men i väntan på beachen 2012 fortsätter jag med viktväktardieten och äter gott i form av;

Dagens meny

Frukost: 2 Polarbröd med smör, skinka och tomat. Tekopp. (Avrundat med 1 msk chokladbollssmet!)

Lunch: Potatis och pujrolökssopppa. 2 Polarbröd med smör. Banan.

Middag: Kycklingfileér med sallad och vitlökssås. Äpple.

Kvällsfika: Fruktsallad toppad med havregryn och kanel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela