Frida & Seth

Mot vardagen igen...

Publicerad 2012-08-12 20:01:39 i Frida berättar...,

Jag är riktigt nöjd med min sista semestervecka! Jag har hunnit shoppa i Arvidsjaur med Anna, gratulerat Lotta på födelsedagen, haft gym-premiär i Kus, jag och Benita var på Kommunfesten igår och jag var på Kågebadet både fredag och söndag! Seth har fått hänga med på grannarnas (och deras gäster) utflykter i flera dagar, så jag och Patrick fick äntligen garaget målat!



Idolmöte!









Bo Kaspers-fan!





Seth har en härlig sommarlovsvecka kvar!

Patrick är riktigt i sitt esse som lagar och listar och fixar och sår och ordnar!

Tilde och Tiffy gödslar mittemotlägdan med skit och springer glatt mellan gårdarna!

Jag börjar förbeda mig mentalt för tidigt arbetspass imorgon...känns lite vemodigt och tungt... Tur jag har långhelg from onsdag klockan 10.00..!

Men en laxmacka på det här då och i säng tidigt! 

-Hej då, semestern! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela