Frida & Seth

Det börjar ta sig...

Publicerad 2012-08-01 13:16:13 i Frida berättar...,

Vigseltid bokad! Klockan 17.00 den 2/11! Vittnen inbjudna!

Inför bröllopsdagen har jag också klart med klippning och sminkning! Snyggast i stan lovade Gunnel!

Så check på det!

Festlokal till helgen efter har vi fått preliminärklart...hoppas bara att vi kan förhandla lite barpriser då restaurangen måste sälja alkoholen därifrån... Så fort vi kommer överens om alla summor är det bara att skicka ut inbjudan till alla gästerna!

Dock har jag även bokat en sminktid den lördagen, så JAG är liksom redo för fest!

Kvar sen att ordna är själva bröllopsmiddagen och var familjen ska intaga den.

När Patrick kommer hem från jobbet idag får vi skriva på och skicka in en del papper till Stadshuset, men sen tycker jag att jag jobbat på bra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela