Frida & Seth

Lördag på M-B!

Publicerad 2011-06-12 21:20:21 i Frida berättar...,



Glada ungar i vattenlek, färgglada drinkar med bär, en hel hop partysugna (fast smått gårdagsfest-sega) och hungriga vänner, bekanta och obekanta, kärlek mellan stora och små, spring i benen, härlig temperatur och en fetaostsallad i toppklass tycker jag sammanfattar vår lördagkväll!



"Chamchurgar"!

Hemma hos Anna och Jimmy å barna!




Linn, Sara och Malin!


Becca!


Ombytt och festredo Linn!


Sara, Maria och Camilla!

Jag och ungarna drog efter den grillade maten och lördagsgodisskålen! 

Hoppas ni andra hade en fortsatt trevlig fest! Jag kan bara ana att den satte igång ordentligt efter att alla kommit ur paltkoman..! Nästa gång är jag med hela kvällen!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2011-06-13 07:21:21

Vilken kul idé med kompishäng och barnlek!

Seth såg ut att ha det riktigt bra!

Postat av: Anna O

Publicerad 2011-06-14 08:32:43

Tack i massor för att du kom! Festen drog igång där efter middan och räckte till närmare tre på natten. Åh, bara jag pratar om det vill jag gå tillbaks till sängen och lägga sig fast istället drar jag på jobbet och stannar där 11 timmar. Vi ska spela Boule i dag med personalen på de andra grupphemmen, jag kommer förlora och äta sallad till lunch. Det är min dagsplan. Orvar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela