Frida & Seth

Ååååheeeej!

Publicerad 2010-09-08 18:58:05 i Frida berättar...,



Faffa´s på besök i afton!



"Faffa" är fortfarande det enda namnet Seth kan säga om dessa två..! När man pekar på farfar Leffe är det "faffa", men när man pekar på farmor Meta försöker Seth bara slingra sig och börjar prata om nåt annat..! Konstigt, med tanke på att han annars kan säga både "fössittit", "gakkogääskippar´n", "gellegässer" (brännnässlor) och "guubgagarn"..! 

På fredag har de stämt middagsdate - faffa´s och ungarna våra! Då jobbar Patrick sitt sista eftermiddagspass för denna vecka och åker jag till Vilhelmina över helgen!

Tack och lov har min slemhosta idag lättat riktigt ordentligt och jag känner mig piggare än jag gjort på många dagar! Tufft, tufft att var så förkyld i luftvägarna! Men nu kan jag se framemot en kul helg med kören igen, då jag kan vara med och sjunga utan att bli andfådd av sånginsatsen! Vi uppträder både i Vilhelmina och sen i Malå på söndag på vägen hem!


Andra kommande konsert-datum-tips med kören är;

10 oktober - samsjungning med ett par andra körer i Kusmark!

28 november - körkonsert i Kåge!

18 december - Julton i Kåge!


Skriv upp det!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-09-08 20:07:46

Ohhh vilhelmina i mitt hjärta! Me like!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela