Frida & Seth

Bara så ni vet vad jag håller på med i veckan...

Publicerad 2010-02-23 18:39:17 i Frida berättar...,

Har haft en ledigdag!
Nu ska det strax ätas kvällsfika och gå i säng och sova innan arbetet kallar...

                   

Onsdag: jobb 7-15.

Torsdag: jobb 12-21.

Fredag: jobb 14.30...

Lördag: ...15.00.

Söndag: jobb 8-17.


Och annars..?

                  
                      Hannes fyllde 1 år den 15:e februari! Vi var där och grattade!


Patrick längtar, längtar efter sin räkmacka på lördagmorgon!

Bror min med familj flyttar till A-torp i helgen!

Kom ihåg söndag! Körkonsert i St. Olovs-kyrkan kl. 18.00! Det blir en maffig kör då vi är två ihopslagna gäng! 

                                                Mäktigt! Vackert!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-02-24 17:47:16

Räkna med mig på söndag. Jag jobbar på att mor ska hänga med också.

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-02-25 23:49:09

Jag nappar lätt på kaffe och massage på lördag at your place om det var det du menade.

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-02-27 01:04:12

Ska vi se Mello imorrn?!

eller jag menar senare idag, lördag, alltså.

Vi behöver inte boka nåt. Jag kanske ska göra mamma sällskap och se med henne också.. Fast then again..

Äh, jag kan inte bestämma nu, vi hörs sen hej!

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-02-28 21:22:34

Tusen tack!



Det blir till att köpa tre nya skåp till vardagsrummet. Ohh vad jag längtar!

Sen ska jag kika på toalettinredning till källartoan och massor av annat smått och gott.



Bilder kan ordnas på tvättstugan till helgen. Just nu står tvättmaskinen mitt i rummet igen eftersom golvet lutade för mycket för den så vi ska slå sönder golvet under och flytspackla nytt till helgen.



men sen....



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela