Frida & Seth

Måndagsrapporten...

Publicerad 2010-08-09 20:19:22 i Frida berättar...,

Patrick är nu, as we speak, på första arbetspasset efter semestern!

Seth ligger och sover efter en kul lekdag med Anton!

Tilde borde jag ta ut på promenad...

Jag går igenom vad jag nu vet om renoveringen... Onsdag - granuleringen in! Rörmokaren var och rekade här idag och kommer tillbaka så fort den svarta sanden är på plats i grunden, innan BureBygg börjar med isolering och armeringsjärn! En elektriker måste kontaktas asap för diverse jobb! Men det är verkligen på gång!

Sen tänker jag på allt vad som ska förberedas inför nästa sena vår då vi startar operation; gjuta igen och få nytt kök! Det ska planeras in i minsta detalj så att alla kontakter är gjorda, allting är bokat i förväg så att arbetet bara rullar på och allt material är på plats då det behövs finnas på plats! Jag ser framför mig ett tjuuuusigt, fräscht, ljust, nytt kök där så mycket som möjligt av vår gemensamma semester nästa sommar kan spenderas på ett avslappnat och mysigt vis - eftersom då är allt klart! 

                         

                                                         Jag ska leva på min dröm hela hösten/vintern!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-08-16 11:30:36

Hur går det med bygget???

Jag är ju meganyfiken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela