Frida & Seth

Vilken dag!

Publicerad 2009-05-21 21:42:36 i Frida berättar...,

Vi steg upp just innan åtta idag. Halv tio mötte vi upp Seths polare Anton och gick iväg till två lekparker!

                        

                        

                        

I den större lekparken träffade Seth på en något år äldre kille som började MUCKA MED MIN SON!

Pojken gick hotfullt fram mot Seth (tre-fyra år gammal som han var) och jag kunde bara höra en bråkdel av vad han väste fram; "...du är liten"..."du är så liten"..! Samtidigt gick han närmare och närmare och fortsatte väsa. Då puttade Seth helt sonika till honom med båsa händerna över bröstet! Pojken svarade med samma mynt samtidigt som jag RÖT åt dem att; "SLUTA BRÅKA, HÖRRNI"! Seth gick då bara oberört därifrån och åkte i en rutchkana.

Vi hann sen gå ända hem, äta lunch och lägga oss för en tupplur innan regnet började ösa ner! Bra där.

                             Grillat kött och grönsaker. Foto: SCANPIX

I afton hade vi middagsbesök av Erika och Stefan, och vi trotsade det dåliga vädret med att grilla! Mycket gott!

Igår var deras beräknade förlossningsdag, men de går fortfarande och väntar på att bli föräldrar. Jag hoppas de ska slippa gå över lika många dagar som jag fick (tio)...

Jottan hade visst siat om att de skulle få åka in till BB klockan ARTON-NOLL-NOLL idag, men tyvärr hade Erika inga såna känningar alls ens när de åkte hem vid nio...

Så spänningen är fortfarande på topp!





Nu önskade jag och Anna just varann godnatt per telefon (vi har suttit med varsin lur och datanördat samtidigt ett tag nu), så det är väl bara att avsluta det jag håller på mig och som Patrick säger; "kissa och gå å lägga sig"!

                                                        G`NATT! 

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-05-21 23:18:46

Nähäpp, jag som siktit in mig på 18-tiden....

så det blir väl inatt då.

Fatta att de börjar bli så stora att det kommer att muckas... . Tur att Seth är Seth!

Postat av: Meta

Publicerad 2009-05-22 09:27:32

Heja Seth du gör så rätt, stå på dig du och ta inte skit från nån.

Postat av: jos

Publicerad 2009-05-22 21:59:45

Han är för rolig Seth.. hoppas att det håller i sig när han blir äldre. Att han inte vill bråka alltså. Aldrig kul sånt dänt. Var inte den andres morsa med och kunde säga åt sin muckande son?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela