Frida & Seth

Motivation saknas.

Publicerad 2009-05-10 21:14:23 i Frida berättar...,

Fortfarande hänger jeans i garderoben som ännu inte passar mig. Fortfarande är det mer jobb som krävs. Än så länge gillar jag mina pyjamasbyxor bäst!

Jag funderar på det här med nya kläder... Å ena sidan känner man sig aldrig så bra som med nya plagg på kroppen, men är det dags att köpa dem nu? Är det kanske en bra sporre? Eller är det bättre att vänta tills man kommit ner i den storlek man siktar på..? Jag undrar om det är onödigt att köpa nytt då man inte tänkt ha dem så länge ändå..?

Om jag nu hittar tillbaka till min fina karaktär gällande matvanorna...

För motivationen den senaste veckan har inte varit den bästa. Inte alls. Jag har många gånger "lagt det nyttiga, sunda på hyllan" och istället handlat från de där läckra godis- och kakavdelningarna i affären... Och jag ska inte berätta vad som fanns i vår kyl i afton... Det hade nästan varit toppen om vi fått besök ikväll, så vi inte behövt äta upp allting själva..!  

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-05-10 21:22:18

Nä hörredu! Nu måste du ju berätta för mig vad du har liggandes!!

Postat av: Benan

Publicerad 2009-05-10 21:26:14

Spännande!!?? Idag har varit min onyttigaste dag på hela året. Vi har varit på IKEA och där slang det ner mycke både i korgen och magen:))))

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-05-10 21:35:31

Jo, jag tänkte på kylen din och Hörru tjejen nu ska du inte komma och säga att du har större storlekar än mig!

Det kan jag LOOOVA att du inte har.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela