Frida & Seth

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-05-19 21:36:34

Jag kämpar för att tagga ner men då hinner man ju ingenting;) Tänk vad mycket jag har ogjort

Jo vi ska flytta, Ska vara ute ur lägenheten 1 juni och har inte hittat nån lägenehet att köpa ännu så vi ska flytta hem till mina päron under sommaren och spara lite pengar. Men vi har inte börjat packa än så jag måste ta tag i det där nån dag nu. OM jag hinner.....

Ni verkar haft en superhelg=)

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-05-19 21:50:39

Haha! Det där sista kortet var ett bra "fylle-Frida"-kort. Den där minen känner jag igen =)



Jo Lycksele var skoj, vi handlade saker på Dollarstore och fick middag hos MP. Fotade lite gamla hus också gjorde vi på vägen.



Nu är jag hemma och tänkte lägga mig i soffan och se lite dator. Borde egentligen läsa en helt annan skolbok till ett annat arbete som jag måste lämna in komplettering på men det kändes inte så skoj just nu.



Annars fortskrider arbetet med Micke framåt. Vi har inte så värst mycket kvar nu fast det kommer garanterat att uppta hela långa veckan men på måndag är det äntligen försent. Då är det inlämning och då gäller det!



Tills dess kommer jag inte vara så värst disponibel, men sen. Då jäklarns! Då kan vi hänga!

Postat av: jos

Publicerad 2009-05-20 07:56:35

om du vill kan jag skicka fler bilder! Jag skulle kunna tänka mig att hon köpt baljan på Coop. Hon är en riktig Coopmänniska. Nu börjar Hannes vakna till liv. Ska göra han i ordning så vi kan åka till stan och handla mat. Ska bli skönt att fylla kylen igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela