Frida & Seth

Det var värt ett försök i alla fall...

Publicerad 2009-05-22 19:27:50 i Frida berättar...,

Igår gjorde jag och Patrick ett försök att för första gången på år och dar sova tillsammans i vår dubbelsäng!

Patrick skulle upp supertidigt imorse för att åka på fiskeresa till Laisvall, och då han inte var vidare trött på kvällen tyckte jag att han kunde pröva att lägga sig med en bok eller tidning för att somna lättare.

Själv låg jag redan och läste min bok och Patrick tog mig på orden och hämtade sin nyaste "Illustrerad Vetenskap" som annars bara blir läst på dass, och la sig bredvid mig och började bläddra.

Men efter knappt fem minuter slog han suckande ihop tidningen och konstaterade att tidningen inte alls fungerade åsså gick han in till datarummet, la sig i sängen och såg tv tills han somnade.

Så klart sov han där hela natten.

Back to normal. Nice try.

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-05-22 19:45:42

Hahah! Nice try.. =)



Tack för idag. Jag hade supertrevligt med er här hos mig. Skönt att få roliga saker att bry sig om som omväxling.

Snart kan jag börja komma till dig igen! 1.5 vecka kvar. Sen är jag fri!

Postat av: jos

Publicerad 2009-05-22 21:57:38

Bättre lycka nästa gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela