Frida & Seth

Här ska ni få se!

Publicerad 2009-03-25 20:22:43 i Frida berättar...,



Först passade vi på att ta kort innan vi gick på vår promenad - jag å ungarna!

Fönstret kommer nån gång i april och kommer att se ut som vardagsrumsfönstret här till vänster.

Blev just påmind igen om att taknocken på huset inte blev målad i somras...det måste jag ta tag i!



Panel hela vägen nu! Ska också målas av mig!

Efter vår promenad åkte vi och handlade, packade in varorna, åt middag och badade. Då kom jag på vad vi glömt - ta kort på insidan av byggkaoset!

Varsågoda!



Dörren är på plats. Jag hoppas att det kan komma upp några slags lister innan helgen. Snickaren kommer ju på fredag. Jag ska höra mig för.



Spännande...



"Ooooohh..."



23 kvadratmeter...



Här, där väggen går in och lampan står, ska det bli garderob. Jag önskar skjutdörrrar...

Dekor till Tokyo skjutdörrsgarderober

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-25 20:56:21

Snyggt!! När är det invigning?

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-03-25 20:56:45

Det där var jag.

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-03-25 21:46:25

Men sååååå fint det kommer att bli!! Seth såg ut som en liten tomtenisse där han stog och tittade på tv:n :-).



Postat av: Anna O

Publicerad 2009-03-25 22:09:42

Maybe I will! komma och titta live vill säga. Kan inte bestämma mig just nu dock om vilken dag som passar bäst. Jottan och Ebba kanske vill hänka också, ska fråga na´. Kanske att det blir tidigt nästa vecka? Vad sägs?

Postat av: Elin

Publicerad 2009-03-25 22:16:16

Jäklarns. Det kommer bli så himla bra. Ta inte ihjäl er nu i veckan bara så ni orkar partajja på lördag;)

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-03-25 23:10:28

Onsdag it is!

Postat av: jos

Publicerad 2009-03-26 10:08:37

säg till när ni ska på ikea. för då vill jag med! fast jag kanske inte ryms, ni ska säkert handla en del. Blir nog inte att vi kommer idag. Kanske nästa vecka som anna och jottan!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-03-26 15:39:19

Joru! Fort var det gjort. Jag fick tillbaks pengar av Prompen idag så jag passade på att göra av med de, fort som rackarns!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela