Frida & Seth

Gooooo AIK!

Publicerad 2009-03-09 19:44:31 i Frida berättar...,



Seth var helt rätt klädd idag! Just nu spelas match!

"Skellefteå AIK möter Linköping hemma i Skellefteå Kraft Arena.


Lagen har spelat varsin match på hemmais och det har blivit två hemmasegrar. Först vann Skellefteå med 3-2 i torsdags och sedan vann Linköping med 4-0 i lördags
."





Men titta närmare på vad Seth har för mössa...



Pappa Lars, är du inte lite ångerfull nu att du gav bort just det lagets mössa..?



Förlust för AIK... 3-5 mot Linköping.

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-03-09 21:06:01

Så skoj med kilona!! Grattis kompis! Jag förstår att du blir peppad på att fortsätta när det går såhär bra.



Jag skrattade så mycket när jag såg sista kortet på Seth för perspektivet gör att hans ben ser så små så små ut =)

Postat av: Fröken Ostkrok

Publicerad 2009-03-09 21:20:25

ja jag har då donat på hemma idag, haft det ganska soft ändå :)



Strax så lutar det mot ett bad och lite vin.

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-03-09 22:06:34

Mín kamera är inne på lagning och jag känner mig riktigt handikappad. Vad duktig du är vad gäller sötsaker!!!



TÄNK DOCK CHOKLADKAKA MED CHOKLAD/OBOY-GLASYR...

Postat av: lars

Publicerad 2009-03-10 20:07:31

Köp pojken en riktig MÖSSA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela