Frida & Seth

Förberedelser inför helgen...

Publicerad 2009-03-23 19:37:20 i Frida berättar...,

På lördag blir Patrick 30 år! På lördag ska Patrick firas av släkt och vänner! Till på lördag har vi bjudit familjen på kalas mitt på dan och Patrick sprider rykte om fest senare på kvällen för fullt!

Till på lördag ska det bakas, städas och fixas. Jag börjar med att frosta av frysen så jag kan trycka in några fler kakburkar! Sen ska det bakas. Tisdag och fredag har vi snickare här igen, och det är rent lönlöst att börja storstäda nedervåningen förrän fredagkväll eftersom en ombyggnation skräpar ner så fruktansvärt. Lätt jobbigt. 26596-1000
Jag kan tro att sovrumsdörren ska sättas in i veckan. Då kommer det att bli rent jädrigt stökigt i vardagsrummet!


Det mesta måste ske i sista minuten!

Kanske läge att utnyttja det fina i de avdragsgilla tjänsterna..?

Vad kan ingå i städning och hushållsnära tjänster?


I städning ingår:

  • Dammsugning, dammtorkning, skurarbete och städning av skåp, lådor och garderober.
  • Flyttstädning ingår och flytt av möbler inom bostaden i anslutning till städning.
  • Klädvård i form av tvättning, strykning, lagning, uppläggning och skoputsning.
  • Uppsättning av gardiner och gardinstänger, byte av glödlampor.
  • Tvättarbete i tvättstuga i exempelvis flerfamiljshus.

/hushallstjanster.se

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-03-23 21:45:53

Men så roligt med 30årsfest!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-03-25 10:24:30

Ví skulle gärna komma och ha roligt, men det är det där med barnvakt.

Tror att jag snart ska börja ragga upp pensionärer på stan som jag kan anställa som barnvakt så att Pelle och jag kan ta oss ur huset utan barn och dåliga samveten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela