Frida & Seth

Vi firade Crille igår!

Publicerad 2009-06-01 20:42:16 i Frida berättar...,



Brorsan fyllde 20 igår!

Redan pappa till en liten gosse!



Lille Hugo!
Så söt, så söt!



Ida - Crilles sambo, Hugos mamma!



Jag passade på att ta många fina kort jag hann på Hugo eftersom det inte har blivit att jag träffat honom så mycket än. Som tur var sa han inte emot.

För nån vecka sen visade jag de första bilderna från BB, som jag har sparade i min mobil, för Seth. Han tyckte det var intressant och kul att se en sån liten bebis! "Det här är din kusin HUGO", berättade jag. Då sken Seth upp och sa "Haaugooo"!



Haugo med sin farmor!



Hannes var där också med morfar...



...som fixade till frisyren på näst yngsta barnbarnet...



...och Haugo tog över sommarhatten!





Himmelens, himmelens gullig!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-06-01 22:33:41

Tycker faktiskt att man ser lite likheter mellan Seth och Haugo=)

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-06-02 20:04:16

Väldigt fina bilder.

Nu är jag hemma från Umeå och ska sätta mig och se tv. Det är jag värd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela