Frida & Seth

Nu har vi träffat Lilly!

Publicerad 2009-06-14 19:53:02 i Frida berättar...,



Lilly Katarina Andersson!





Lilltjejen äter visst bäst mellan 17-20.00 på afton. Sen somnar hon vid tolv och sover fyra timmar i ett svep innan hon blir hungrig. Sen somnar om om igen i fyra timmar innan nästa hungersug sätter in - vilken behändig unge!



Visst är det otroligt vad små de är! Idag är hon 11 dagar gammal!



Mamma Erika kan hantera barn och dukning utan att ens tänka!
Det ska till en kvinna för det!



Anna håller i lilla Lilly! Enöga båda två!
Vad mer fick vi veta..?

De hann bara vara inskrivna fem och en halv timme på BB innan Lilly föddes!

Hon är född en onsdag, halv fem på eftermiddagen!

Erika hade under hela graviditeten varit inne på att döpa sitt barn till Lea, om det blev en flicka. Eller Ella.

Stefan och Erika har hunnit ta ungefär 300 kort på sin lilla ängel redan!
-Tro det ja, så söt hon är!

Kommentarer

Postat av: jos

Publicerad 2009-06-14 22:19:52

Har just suttit och kollat igenom lite kort på Hannes. Gud så liten han har varit. Kan du fatta att han blir 4 månader imorron. Tiden går alldeles för fort. Snart ska han moppe och flytta hemifrån. Hur ska det gå? Lilla Lilly var riktigt söt förresten! Vi kommer att vara ca 20 pers på midsommarafton. Herre min gud! Det blir nog alldeles jättetrevligt det! Ska nog ta och lägga mig nu. Hej så länge!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-06-14 22:27:11

Haha! Sitter och läser Josses kommentar och ler lite för mig själv =)

Annars har jag gjort sallad nu för jag har inga matlådor för veckan men nu är jag safe igen.

Det var trevligt idag hos Erika. Nästa gång blire Lotta som får vårt finfrämmande. Kanske till helgen?

Postat av: Fröken Ostkrok

Publicerad 2009-06-15 01:36:53

Åhh så fina bilder! Lillgumman är ju bara hur söt som helst :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela