Frida & Seth

Lördags-brunch!

Publicerad 2009-01-17 19:56:05 i Frida berättar...,

När Seth lägger sig på kvällarna runt sju brukar jag plocka undan leksaker/disk/kläder, sitta vid datorn, se tv eller lägga mig tidigt och läsa en bok. Det är skönt att hinna varva ner innan man ska sova och det är mysigt att hinna slappa ett tag själv före man avslutar dagen.

Igår var första gången på väldigt länge som jag hade en date på kvällstid. När Seth var ombytt och låg i sängen åkte jag ner till stan för att hänga med Anna! Vilken kväll det blev! En alldeles skitrolig, nostalgisk kväll! Vi köpte hem lite fredagsgodis och såg snuttar ur "Let´s dance", vi pratade Toronto, Ersmark, praktik, jobb, Seth och bläddrade i hennes album! Jag skrattade många gånger så jag nästan grät och telefonen gick varm hemma hos Anna under hela kvällen, för nu ringer vi kompisar till henne så mycket vi kan - bara för att vi kan!

Underbart att Anna är hemma!



Vi firade in Anna i landet med en brunch idag! Snacka festligt!



Alla bidrog med frukost/lunch-grejer! Mackor, pålägg, frukter, youghurts, fikabröd... Jädrar vad gott!



Alma och Seth verkade gilla konceptet också! De smakade av nästan allt!



Lotta och Sara var glada idag!



Värdinnan Becca och nyblivna mamma Jessica!



Lille söte Sigge Möller!



Anna och Josse ertappade mitt i fikat!



Seth och Alma ertappade i trappen av Anna! "Neeeeeeej"!



Sen satt Seth still på en pall.



Jättefint kort på Jottan, Ebba och snygg-i-håret-Sara!



Ebba är urgullig! Hon sov mest hela tiden.



Kamerabattle med Anna!



På vägen hem stannade vi till här för att söka nån limstrykargrejs till Josse, som ska fixa med matta på trappstegen imorgon! Det fanns inte. Så då for vi bara hem.

Klart slut!

Kommentarer

Postat av: Fröken Ostkrok

Publicerad 2009-01-19 08:01:55

Så fina bilder du tagit!!



Och tack så mkt, jag älskar min frippa jag med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela