Frida & Seth

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-12-10 19:24:35

Ja... julkortsförsöken.



Varje år går man in i det hela med en perfekt bild i huvudet och känslan att det kommer att bli så himla bra och fungera på max 4 bilder.



Men...



Icket.



Jag låg på golvet i tre dagar och kämpade som en tok mot snor, gråt och ögoninflammationer.



Nu är mina kort skickade och det är underbart att det äntligen är över, fast jag kommer att sitta här nästa år igen och längta tills jag får börja ta "perfekta lätta kort igen".

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-12-10 20:55:57

Jag erbjuder min hjälp om du vill ha, men jag är inte heller så bra som du kanske läst ;-)



Annars är du välkommen att låna Signe.

Postat av: Thesso

Publicerad 2009-12-10 20:57:24

Ja julkorten är inte jätte lätta att fixa till.



Har ni satt upp granen redan??

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-12-10 22:30:13

Haahhahahah! Ja, ni är så välkomna, men jag lovar ingenting.

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-12-10 22:45:45

Nu var du rolig! =)

Japp, imorrn smäller det. Det kommer nog bli en hård match mellan killarna men vi vet ju alla vem som kommer ta hem vinsten i slutändan.. Prompen! Nej förresten, inte Prompen - utan Erik!

Postat av: Jos

Publicerad 2009-12-13 10:55:59

Nu finns det 9 nya inlägg att titta på!



Det du!



Nu ska jag ta och plocka undan här litegrann, senare idag ska det bakas lussebullar och ev. blir det julgodis i form av trillingnöttar. Hoppas du haft en bra natt/dag på jobbet. Vi hörs!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela