Frida & Seth

Skiftgång...

Publicerad 2009-08-20 20:59:59 i Frida berättar...,

Jag och Patrick fortsätter att jobba om varandra vecka efter vecka. Vi arbetar olika skift och kommer liksom aldrig ikapp i rytm. Speciellt de veckor han går eftermiddag träffas vi bara (om vi har tur) ett par timmar på morgon när den som har fått sovmorgon stiger upp! Annars åker man iväg tidigt till jobbet innan den andra har vaknat och efter avslutat kvällspass kommer den andre hem när resten av familjen har gått och lagt sig.

Imorgon räknar Patrick ner för helg! Han jobbar bara till tolv och är ledig till måndag eftermiddag! Själv står jag väl och packar övernattningskassen när han kommer hem. Jag har jobbarhelg. Jag hoppas vi äter middag ihop på lördag, men sen ska jag iväg på fest på kvällen. Söndag blir det väl sovmorgon för Patrick och när Seth vaknar efter lunchsovningen åker jag iväg igen. På måndag ligger jag antagligen och sover när Patrick går av sitt skift. Tisdag är jag ledig. Onsdag-torsdag ser väl ut som måndagen. Nästa fredag följs vi med Seth till tandläkaren (första besöket!) innan Patrick kör till jobbet och jag och Seth fortsätter första dan på min tre-dagars-ledighet! Nästa lördag firar HELA FAMILJEN Tilde - som fyller fyra år!



Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2009-08-20 23:06:11

samma här, jag kommer hem typ 18.30 och Johnny åker till jobbet 18,25 i veckan. dvs -5 minuter.

Idag hann vi se varandra och Johnny:

"Men guuuud va kul att se dig"

Vi bor ändå tillsammans.. liksom...

Postat av: jos

Publicerad 2009-08-21 09:29:49

Ja, visst är han bara för söt! Okej, då ska vi se om nån annan vill ha det. Kanske ska fråga mamma. Till veckan lr helgen blir bra. Än så länge är tisdag och onsdagdag bokade, men annars är det fritt fram. Om lördagen så vet jag inte riktigt än. Men jag hör av mig sen idag så får vi bestämma hur vi ska göra.

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-08-22 00:29:55

Att Tilde är 4 år..? Hon känns mer som 104. Som att hon alltid varit med liksom.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela