Frida & Seth

Spara minnena i en fotobok!

Publicerad 2009-08-16 19:34:45 i Frida berättar...,

Bloggen är ett perfekt ställe att skriva ner och lagra alla minnen och berätta för sig själv och för andra om hur livet i allmänhet och vardagen i synnerhet ter sig. Som en dagbok som man enkelt kan klicka sig igenom och genom gamla inlägg komma ihåg och minnas vad som hänt senaste åren och som lett en dit man är idag.

På jobbet i veckan fick jag tipset att beställa min egna fotobok från FUJI direkt, och på så vis kunna dela med mig av och visa upp favoritbilderna för alla - närsomhelst! Proffsigare än ett fotoalbum! Bara att ladda hem ett program och låta fotoboks-ideérna ta form!

            

Min fotobok skulle kunna innehålla Seths kort från alla olika vinklar och om hans utveckling och om hans framsteg. Hur lätt som helst skulle jag kunna fylla sida efter sida via FUJI direkts hemsida och få hem en snygg bok i hårt eller mjukt omslag!

Min fotobok kunde också handla om vårt hus och om alla renoveringar vi hunnit med sen vi köpte det. Jag skulle kunna ladda ner före- och efterbilder på husets olika rum och skriva ner några rader om byggår och roliga episoder kring byggnationerna! En sån bok skulle vara kul att ha!

Jag skulle kunna bestämma precis hur min fotobok ska se ut! Det finns massor att välja mellan; om jag vill ha en egen bild på framsidan, vad som ska stå på de olika sidorna, hur många sidor jag vill att den ska innehålla, färger, textsnitt och effekter..!

           

Min arbetskompis tipsade vidare om att FUJI direkt nu erbjuder en gratis fotobok till oss bloggare som skriver om denna produkt med minst 100 ord! Jag är då peppad på att ladda hem en!

Testa du också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela