Frida & Seth

Denna vecka...

Publicerad 2009-08-31 09:19:58 i Frida berättar...,

Måndag: Lämnar Seth på dagis före lunch och åker iväg till jobbet. Hemma igen ikväll när alla sover.

Tisdag: Samma sak, fast jag lämnar Seth några timmar senare. Han kommer att ha riktiga kort-dagar på dagis varannan vecka ungefär. 13.45-15.30.

Onsdag: Ledig. Tacknockar ska målas. Jag ska styras upp i luften i en sky-lift!

Torsdag: Samma som måndag, men jag sover över på jobbet.

Fredag: Avslutar mitt pass efter lunch. Ledig igen HELA helgen!

Lördag: Funderar starkt på KLÄDBYTARDAGEN i Bureå.

Söndag: Ja, vad ska man säga om dessa dagar..? Fast för mig, denna söndag, blir det ingen räkna-ner-för-att -börja-jobba-måndagmorgon...jag är fortsatt ledig till onsdag kl. 11.00!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-08-31 09:23:47

Låter som en bra vecka tycker jag!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-09-01 16:13:05

Min vecka är inte lika spännande men jag ska inte klaga. Jag har ju fått piller av doktorn så jag ska bli frisk.



Nu har jag börjat lägga ett av mina nya pussel fast just nu tar jag en paus. haha! en paus.. ja just ja =) Vad jag menar är att jag ligger ner just nu istället för sitter upp. Jag håller på att sortera lite grejer på datorn och då kan jag lika gärna sträcka ut ryggen medan jag gör det.

Thats all for now.

Postat av: jos

Publicerad 2009-09-01 21:58:56

Om du vill ha hjälp med håret så säg till. Imorron ska vi hjälpa mormor och få upp lite mer saker ur kartonger medans du är på höga höjder. Att du vågar!? Blir det inget av det så får ni gärna komma till stan!

Postat av: jos

Publicerad 2009-09-01 22:01:23

Dom är verkligen stiliga i sina toffsar. Hannes fick sin tack vare ett kvällsbad och sen så höll den i sig flera dagar! Nu ligger lillkillen å sover så gott med en tutte som det står I (hjärta) MAM. Det var jag som valde tutten =) Nu ska jag gå till sängs och spela ett parti Skipbo. Hoppas jag vinner!

Postat av: jos

Publicerad 2009-09-02 17:12:53

Nu är jag ENSAM hemma! Gissa vad jag ska göra? Måla i Hannes rum. Sen får vi se hur mycket mer som hinns med innan dom är hemma igen. Rikard, Hannes och farfar ska fara till Skehamn och hälsa på lillkusin Linn. Nä nu måste jag nog lägga på ett kol om jag ska hinna nåt ner.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela