Frida & Seth

Julfest!

Publicerad 2008-11-22 12:18:29 i Frida berättar...,

Ikväll ska jag, Patrick, Anna, Markus, Becca och Robert på julfest i Kåge! Tillsammans med alla de andra dryga femtio stycken gästerna/körmedlemmarna! 

                      Party

Klockan 18.00 börjar kvällen och innan det ska...

...Seth sova lunch, innan vi skjutsar honom hem till min mamma och pappa som ska vara morfars för hela slanten, hela kvällen, natten och morgonen imorgon! Tack så mycket för att ni ställer upp!

...det sista i Seths väska packas!

...jag ordna det sista med den kalla potatissalladen som jag har med mig till buffébordet!

...det duschas, sminkas och fixas hår!

...jag och Patrick gå igenom kläder och skor, och pröva och våndas och till slut förhoppningsvis bli relativt nöjda med klädseln inför utekvällen!

...alkoholen ska handlas på Systemet!

...Tilde ska skjutsas till LeffeÅMeta!

...en fördrink intagas hos Anna och Lidde inan vi åker i samlad trupp till matsalen!

Men nu först hinner vi slappa en stund innan Seth vaknar! Hoppas på en trevlig kväll för alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela