Frida & Seth

När behöver man vara extra tjusig?

Publicerad 2008-05-26 13:24:56 i Frida W,

Jag förstod att det skulle vara fullbokat på Make Up Store på bröllopsdagen, det är ju ändå 080808... Det fanns i och för sig en ledig tid klockan 15.00, men det skulle bli lite tajt att hinna bli sminkad på 45 minuter, och sen åka ut till Kusmark för att vara med på vigseln som börjar exakt samtidigt..!

Så jag försökte med ett annat datum då vi ska på fest, men där var det helt uppbokat. När ska jag nu vara fin? Jag har ju bara till och med november på mig att gå den här make-up-kursen!

Josse hade en egen idé på hur jag kan lösa frågan om när jag ska utnyttja presentkortet... "Du kan ju alltid sminka dig fint till den dagen jag fyller år..!" Tja, i brist på annat.

Eller, så får vi hitta på nåt kul en annan kväll under sommaren/hösten, då jag kan passa på att glänsa lite extra! Det känns bara lite bortkastat att vara proffsmakead för en kväll hemma i tv-soffan.

Förslag, någon?

Kommentarer

Postat av: jannica

Publicerad 2008-05-26 13:30:07

ställ gärna en fråga i min frågestund!

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-05-26 13:31:57

Ha en fortsatt fin dag :)

Postat av: Maria

Publicerad 2008-05-26 13:32:00

Heej! Är allt bra med dig idag? ;)

Postat av: Katie

Publicerad 2008-05-26 13:32:45

Jag fick också ett sånt där presentkort. Hade helt glömt bort att det bara räckte ett tag så jag bokade in mig på en lördag i hopp om att vi skulle gå ut, vilket det sedan blev, så då fick jag glänsa lite extra! Midsommar då?

Postat av: svea

Publicerad 2008-05-26 13:34:07

åh. Träligt att de inte fanns tid. Men t.ex. Midsommar, någons specs födelsedag, eller bara vara almänt fin? :)

Postat av: MetaåLeffe

Publicerad 2008-05-26 13:36:49

festen i juni eller midsommar eller festivalhelgen då.

Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Publicerad 2008-05-26 13:50:13

Goddagens!
Hoppas du har en bra måndag! :)
Det har jag trots att jag är på jobbet.
Kram!

Postat av: Erika

Publicerad 2008-05-27 00:07:54

Vad tråkigt att det var fullbokat 8 augusti. Jag är helt säker på att du kommer att vara fin ändå, det är du ju alltid! Även om det alltid känns bra att vara lite extra fixad =) Men kom ihåg att man inte får vara snyggare än bruden! =) Lycka till med husplanerna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela