Frida & Seth

Hurra för tvillingarna Wikström!

Publicerad 2008-06-20 09:30:08 i Frida W,



Idag fyller vi tjugosju! 

Här i bakgrunden på bilden leker våra jämngamla småkillar - tänk så det kan bli!

Grattis syrran!

Igår var det kalas för oss hemma hos Carro, och vi åt tårta och öppnade presenter!



Jag fick en vaxduk, ett tomatplanta, en jordgubbsplanta, en digital timer (till köket) och pengar att spendera! Jättetack familjen!


Josse gör fina födelsedagskort!


Nu på morgon hjälpte Seth mig att öppna paketet från svärfars - en blender! Tack!

Vid lunchtid ska jag skjutsa ut Seth till Byske, för min storasyrra ska vara barnvakt för honom tills imorgon! Himmel, vad mycket han sover borta känns det som! Fast Josse tyckte inte att tre gånger kan räknas som mycket!

Klockan två idag börjar jag jobba, och vid tio ikväll räknar jag med att vara på plats i Nyheden för midsommarfirande med Patrick och en hel drös kompisar!

Hoppas att vi får kul, att Seth har det bra, att Tilde sköter sig ute med morsfars i stugan och att alla ni andra får en härlig kväll!

GLAD MIDSOMMAR ALLHOPA!


Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-06-20 10:27:45

Ja må hon leva Ja må hon leva!!!!!! Grattis Frida!!!

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-06-20 12:10:19

You´ve been blogged..

Gla midsommar själv du!

Postat av: Fröken Ostkrok

Publicerad 2008-06-20 15:06:56

Grattis!!!!!

Postat av: Elusen

Publicerad 2008-06-20 17:57:37

Grattis och ha en fortsatt trevlig kväll:)

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-06-21 19:44:36

Men det låter ju som en riktig kanondag du haft!



Vi satte lite buskar och åkte iväg till mor och far för att inta en riktig sommartallrik till middag, sedan åkte vi hem och bara tog det lugnt och tittade på Cars med Emil tills han somnade hos oss i soffan. Jag lyckades att inte kräkas på hela dagen också så jag tror att det börjar vända!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela