Frida & Seth

Sex månader gammal...

Publicerad 2008-02-01 21:14:30 i Frida W,

                image807
                Nu har jag lämnat min mammaledighet för två månader på nytt jobb.

Idag åkte Seth med sin papplediga far till BVC för att kolla upp viktuppgången, som vid förra besöket hade varit lite sämre än vanligt. Nuvarande vikt: 7470 gram. Alltså en klar förbättring! Och nu går gröten ner i en väldans fart! Seth blir så där skakig när han ser tallriken! Det är även inhandlat riktig välling och en burk kyckling och grönsaker som ska prövas imorgon! Det kommer väl inte att vara nån hejd på matintaget framöver, som det verkar! Gott!

Själv hade jag redan arbetat drygt tre timmar när de infann sig hos sköterskan, och jag kände direkt att jag nog ska trivas att jobba där! Det är ett fint litet gruppboende med fyra herrar som alla verkade helmysiga! Personalen jag träffade var jättetrevliga och de berättade mycket och gärna om stället, rutinerna och vad jag kan vänta mig dessa månader! Ska bli kul att åka dit igen på måndagkväll för att få se hur en typisk kväll ser ut hemma hos dem på boendet!

På tal om det..!

För er som missade förra säsongen av "I en annan del av Köping" kan jag bara proppsa på att ni bänkar er på söndagarna kl. 20.30 för att se de allra nyaste avsnitten!

                                             image808

"I en annan del av Köping handlar om längtan, kärlek och drömmar. Men också om oro och besvikelser och om nervositeten man kan känna före dansen i Folkets park. Om hur viktigt det är att vinna även om man bara bowlar på skoj, om hur mycket och intensivt man kan längta efter sin mamma ibland. Och om drömmen om att någon gång träffa den rätte. I sex avsnitt får vi följa seriens huvudpersoner Tobbe, Micke, Linda och Mats. I en annan del av Köping är historien om deras liv."

Och på tal om roligheter..!

Imorgon är det tjejfest i stan! För er som vill - hör av er! Det kommer att bli skitkul!
-Och det vet ni!
                       image811

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-02-01 21:58:23

Fan va roligt vi hade den där kvällen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela