Frida & Seth

Fettisdag...

Publicerad 2008-02-05 21:29:43 i Frida W,

image847Oh, jag har ätit två semlor idag, och en till väntar visst i kylen nu! Men det är ju bara fettisdag en gång per år och jag har gått både fram och tillbaka till Ersmarkskyrkan, åsså en promenad på jobbet ikväll också!

Jag fick med mig Patrick klockan tio till mammaträffen, och vi hann spela en omgång biljard innan de andra kom med sina bebisar. Det var väl det han tyckte var värt med dagen... Patrick tyckte inte att han hade så mycket att tillföra i våra diskussioner, då en tjej som är beräknad att föda om två dagar kom dit idag, och vi pratade mycket om förlossningar, smärtor, om hur folk fick föda med sugklockan till hjälp, hur man sprack och klipptes... "Vaddå, skulle jag säga att jag hade lite ont i ryggen just den natten, eller"? tyckte han, och väntar nog tills Lidde ska följa med innan han går dit upp nån mer tisdag!

     
  

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-02-06 19:36:17

Jag år inte en endaste semla igår.
Tur det! för jag är inte så förtjust i semlor.

Ska det bli fler pappor där sen eller bara Lidde och Patrick?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela