Frida & Seth

2008...

Publicerad 2008-12-30 22:12:55 i Frida berättar...,

                  Klicka f�r att st�nga bilden
                                          Nyåret firades in i Nyheden.

Jag började om att jobba efter fem månaders förädraledighet. Patrick tog över den i två månader!

Seth fick sina första tänder!

Fikabuffén introducerades för mig!

Vi åkte på semester - till Malå!

Seth lärde sig krypa!

      Klicka f�r att st�nga bilden
                                                         Seth lärde sig gå!

Seth lärde sig springa fort!

Min kusin Jörgen och hans Anna fick en liten dotter - Elin!

Jennie och Anders fick en son - Ossian!

Malin och Johan fick en son - Eddie!

Jottan och Pelle fick en dotter  - Ebba!

Jag fick reda på att jag ska bli moster igen. OCH faster under våren ´09!

Vi funderade på att flytta till Kusmark!

                
         Patrick byggde istället ett nytt garage och vi fick en ny farstkvist, i Ersmark!

Seth var på flera hörselkontroller - utan resultat.

Jag, mamma och syrrorna var på Ikea!

Jag blev firad på "Mors dag" för första gången!

Jag var på körresa till Värmland i fyra dagar!

Jag blev kallad på arbetsintervju - och fick jobbet! Min egen tjänst på Anderstorp! Började jobba där 1/9!

Patrick åkte till Norge och fick liemannen tatuerad på armen!

Tilde åt granulering och fick hälsa på veterinären!

Jag började "Tradera"!

                   
                                                     Seth fyllde ett år
!

Tilde fyllde tre år!

Min systerson Leo döptes och fyllde ett på samma år!

Mamma och pappa förlorade två hundar...

Fanny flyttade hem till mina föräldrar!

Stefan och Erika gifte sig!

Seth började på dagis!

Anna åkte till Toronto.

Jag såg en film på bio - Sex and the city-filmen!

Jag och Seth började umgås mycket med Benita och Anton!

Jag var full på Seths dagis!

Min storasyrra Josse skaffade katt!

Jag och Patrick firade sex år tillsammans!

Jag blev korthårig!

Patrick bytte bil några gånger!

Seth var med i dagis-luciatåget!

Seth blev skitskraj för jultomten!

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2008-12-30 22:52:08

Ja just de! det kanske hon sa! (tur man är uppmärksam!) Tusen tack att vi får komma det kommer att bli jättetrevligt. :) Förätten... tror du att ngn att allergisk mot typ, skagen???

Postat av: Cilla

Publicerad 2008-12-30 22:53:23

Ja just de! det kanske hon sa! (tur man är uppmärksam!) Tusen tack att vi får komma det kommer att bli jättetrevligt. :) Förätten... tror du att ngn att allergisk mot typ, skagen???

Postat av: Cilla

Publicerad 2008-12-30 22:54:53

ops... kommentarbombning.

Postat av: jottan

Publicerad 2008-12-31 12:52:44

GOTT NYTT ÅR på er! Hoppas ni får en supertrevlig kväll!

Postat av: Benita

Publicerad 2008-12-31 14:57:46

GOTT NYTT ÅR! Hoppas ni får en trevlig kväll! jag åker iallafall på våran nyårsfest men känner mig snorig i hela huvet! kram Benita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela