Frida & Seth

Time to say goodbye...

Publicerad 2008-08-25 09:15:18 i Frida W,

Nu är dagen här. Jag kan tro att hon inte har så mycket emot att åka på sitt livs äventyr, så tråkigt hon har haft nu i väntan på den... Synd att jag jobbade sista helgen innan hon åker, men jag ska träffa henne en stund idag och önska henne lycka till, ha det bra, kör försiktigt, se upp, passa på, ring när du vill, hälsa från mig och andra saker man säger när man ska ta farväl..!

Om några timmar ska vi mötas upp på Rusta!

Anna, är du laddad?

                   
                    Jag å Anna i "gruskällar´n" på Norrhammarskolan. Högstadiet...

                                                 Fler bilder här! Och här!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-08-25 09:28:00

Laddad?

Om!

Tokladdad skaru veta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela