Frida & Seth

Första mötet!

Publicerad 2008-08-27 08:18:14 i Frida W,

Nu är det dags för mig att göra entré på mitt nya jobb, för idag har vi personalträff 10.00-15.00! Spännande ska det bli!

Vad ska de tycka? Vad ska de tro? Vad kommer jag att tänka om alla som jobbar där? Anna har ju förberett mig lite, så jag känner att jag har någotsånär koll på personalen, men jag kanske uppfattar dem på annat sätt?

Men först, göra iordning Seth för dagis (om han nu får komma dit så snorig han är), och sen ett stopp på lassarettet för blodgivning!

                                   

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-08-27 09:07:12

En sån dag! Hoppas alla kommer vara på PKn så du får träffa hela högen.



Så Seth har blivit snorig.. Det kommer säkert från dagis. Räkna med många VAB-dagar framöver.



Idag ska jag bara ligga hemma och se film tills Ida slutar, då drar vi till Lollo och firar M-Gs dagisfest.

Orvar!

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-08-27 23:31:03

Frida! Jag messade dig i morse. Såhär såg det ut:



Tjena! Peppad och taggad? Lite blod. Snor. Hej!



Tyvärr råkade jag skicka det till Fredrik i min klass.. Inte Freddan, utan en annan Fredrik. Jag tyckte det var lite konstigt att du inte svarade på det, men nu förstår jag.



Du är förlåten men låt det inte hända igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela