Frida & Seth

Jag och Seth...

Publicerad 2007-09-27 23:34:32 i Frida W,

Hoppsan


 

Fatta, vad stor han har blivit! Hela åtta veckor gammal och åtta centimeter längre!

I morse halv åtta väckte jag Patrick med en liten spark på benet, då jag var nådigt trött och less på att vår son inte ville sova! Då hade vi varit oense i några timmar redan, jag och Seth. Jag bäddade om honom, han sparkade av sig täcket. Jag gav honom mat för att han skulle somna om, han fick ännu mer energi! Ilsket muttrande och trött steg Patrick upp och bytte på honom, och efter att Seth ätit igen vid nio lät killarna mig ligga kvar och sova fram till halv tolv! Själv!

Patrick är ju fortsatt hemma, med en ihållande huvudvärk, så hela familjen ska imorgon ner på stan och bland annat hämta ut nya köksstolar då våra allteftersom gått sönder (dålig kvalla, men tack Åhsells för fin hjälp och service där), hälsa på min mormor och Seths mormor, köpa kuvert till dopinbjudningskorten, handla ingredienser till våran jättegoda räkpaj (tackar vi sökmotorn Gooogle för) och försöka hitta en 60-års present till Patricks pappa. Något förslag på prelle?

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2007-09-28 09:21:25

Men Frida, har du alltid haft din ordentliga ådra??
Kan inte riktigt komma ihåg den...;)
Kul att se att lillkillen växer och har det bra.
Jag har bokatr resa hem den 24 okt. Lust att träffas då? Boka in 25:e för ett besök av mig och Affe! Kram!

Postat av: Lollo

Publicerad 2007-09-28 12:27:53

Äntligen får jag se Seth!! Läser för fulla muggar allt jag missat på bloggen... Mest handlar det förståss om Seth men det är ju inte så konstigt om man är så pass söt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela