Frida & Seth

Ett lejon ett par timmar gammal...

Publicerad 2007-09-13 22:52:17 i Frida W,

image307



Seth är född i ett av zodiakens stjärntecken som omfattar perioden 23 juli - 22 augusti - lejonet. En person född i lejonets tecken har dignitet och en förmåga att leda och våga befinna sig i centrum, men han kan bli lite maktgalen och envis. Han älskar att shoppa, men kan vara lite väl slösaktig! Det typiska Lejonet är en riktig njutningsmänniska, som trivs i festliga och glada sammanhang, vill gärna vara i händelsernas centrum och tycker om att underhålla och "showa".


 

image306

Lejon är ofta mycket romantiska och känslomässigt passionerade. De älskar lojalt och är generösa med känslor. Från början till slut nöjer sig Lejonet inte med mindre än kungligt skinande förhållanden. Hans största gåva till världen är ett stort och förstående hjärta.

"Att födas under denna stjärnbild är ett säkert tecken på framgång i livet. Lejonen når högt uppsatta ställningar och blir förmögna, detta på grund av energi och hårt arbete."

KÄNDA LEJON:
Neil Armstrong

Robert De Niro
Cornelis Vreeswijk
Woody Harrelson
Lisa Nilsson
Alfred Hitchcock
Gösta Ekman
Napoleon I Bonaparte
Madonna
 

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2007-09-14 11:21:22

vi har faktiskt ett till Lejon här!

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-09-14 12:39:01

Fint inlägg. Hörrö. Jag kommer inte idag. Hur passar söndag för dig? Det kan nämligen tänkas att jag är bakis imorrn..

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-09-14 14:20:18

Ja! Jag vill gärna låna din bärbara. Visst var den ganska bra? Jag vill låna! Det blir perfekt om jag får ha den till Ume också på vårterminen. Men du måste lova att säga till när du vill ha tillbaks den. Med skärpa i rösten.

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-09-14 15:33:13

Vi kan vänta med pesetasarna till på söndag. Sara ska sponsra mig ikväll.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela