Frida & Seth

Tolv veckor gammal...

Publicerad 2007-10-27 14:14:59 i Frida W,

image437

I veckan har jag och Seth varit ute och flängt en del. Det har varit mammaträff i kyrkan, lite handling, promenader, besök på gamla jobbet i stan, middag hos mamma och pappa, bakning till dopet, Elin och Alfons var här i torsdags  från Stockholm och så kom Seths lill-kusin och hälsade på igår!

   

  

   

Nu väntar vi på att Lovisa ska få åka in till BB när som helst, och Therese har ju bara ett par veckor kvar tills hon blir mamma också! Det är jättespännande, speciellt när man själv hunnit vara med om det!

Seth har inte längre några fasta sovtider, det ser lite olika ut från natt till natt. Fast  han somnar oftast runt nio-tio på kvällarna. En bra natt sover han då ända till fyra, annars är han hungrig igen vid ett. Men han är glad mest hela tiden, och skiner upp så fort man tittar på honom!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-10-27 15:29:40

Looking nice baby! Jag har också bakat idag. Kolakakor och pepparbollar. Jag vet inte om du vill ha pepparbollarna men dom blev jättegoda och funkar utmärkt som bukfylla

Postat av: sara

Publicerad 2007-10-30 00:40:19

Jag vi´ll åxå baka, tror att jag ska styra upp det i veckan.
Ja bakning står på schemat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela