Frida & Seth

10 år sen vi gick ut högstadiet!!

Publicerad 2007-01-13 20:12:16 i Frida W,



Dude..

Är det sant?!?! 10 år sen??
Det ringde en kvinna till mig och berättade att hon höll på att skicka ut inbjudningar till en klassåterträff för folk födda 81. Det ska vara på statt den 21 April enligt henne. Helt sjukt dålig tid. Två veckor efter påsk. Alla som inte bor här åker ju knappast hem hit, till både påsk och även två veckor senare för en återträff. Det händer inte.

Eftersom jag fått okej från min praktikplats så kommer jag inte ens att vara här då...
Men jag har lite problem med praktiken.. Eller inte själva praktiken utan mer hur och var jag ska bo.
Jag får typ ingen hjälp utan hänvisas till en hemsida som jag inte ens förstår nåt utav.  jaja. Det ordnar sig nog. Jag betvivlar inte det.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2007-01-16 00:08:27

Ångest, gammal Sara, runkor, hängtuttar, aaahhHh!! panik!

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-01-16 00:08:43

hahahahha jag menade RYNKOR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela