Frida & Seth

Imorgon är det julafton...

Publicerad 2007-12-23 09:02:06 i Frida W,

Nu är det sista ruschen! Allting är i stort sett förberett inför morgondagen, men alltid är det nån liten detalj som måste ordnas eller nåt litet paket som måste köpas!

Anna ska få sina paket idag när hon kommer förbi! Alma ska få sitt! Småpaketen till julklappsleken skall inhandlas, vi dukar bordet idag med nytt porslin och jag hoppas att julkorten vi beställt är färdiga att hämta ut nu! I eftermiddag ska köttbullarna rullas hos mamma och sen blir det uppesittarkväll hos min syrra! Just det, därför måste jag köpa en bingolott också! Om jag vill, vågar och kan... (L. Kronér-säg)

  Det blir kusinträff ikväll!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2007-12-23 10:05:02

Så mysigt med uppesittarkväll! Det har vi nog aldrig haft.

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-23 10:22:20

Haha! fina kort =) Seth såg inte nöjdast ut =)

Postat av: Jottan

Publicerad 2007-12-24 12:08:26

GOD JUL på er!!!!

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-24 12:42:55

Jajjamen! Jag är snabb jag =)
Alla andra paketen är hemma hos mor och far så dina paket var de enda jag hade hemma och jag kände så otroligt mycket för att öppna nåt innan jag for på jobbet i morse.
Gissa om jag blev glad när jag drog fram toasitsen! Jag klämde järnet på paketen igår och tyckte att det kändes som en frukostbricka.
Döm av min förvåning när jag istället drog fram en helt annan slags "frukostbricka" =)

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-24 12:43:28

GOD JUL!!
på alla er idag också!

Speciellt till Seth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela