Frida & Seth

18 dagar kvar till jul...

Publicerad 2007-12-06 21:59:38 i Frida W,

Ikväll har vi ätit pizza hos min syrra på Morö Backe. Eller jag åt pizza, Seth åt som vanligt bröstmjölk, men också ersättning ur flaska! Det gick hur bra som helst, det lilla provsmaket han fick! Jag blev helt glad när jag såg att flaskan på en lten stund var tom! Jag hoppas att det inte bara var en engångsföreteelse... Vi provar igen imorgon. Håll tummarna nu!

Om det turas och Seth verkligen vill äta ur flaska i fortsättningen, ska jag och Patrick fira med att gå på hockey nån dag! Otippat, ja. Men jag ska hålla mitt ord! När kan det passa?
               image589

Innan den 17:e ska man väl skicka julkorten om man vill att det ska hinna fram till julafton..? Vi ska försöka komma ihåg att ta våra julfoton snart med Seth i hans nya pepparkaksdräkt, så vi kan glädja våra vänner och släkten med en julhälsning. Ikväll övades Seth av mormor och moster på sin julpose, innan det är dags på riktigt!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-12-07 12:50:11

Skam den som ger sig.:) Hoppas det också håller i sig.

Postat av: Anna

Publicerad 2007-12-07 12:51:06

Den 16 har jag hört

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-07 14:30:12

Jag har också hört den att det är den 16:e. Thessan sa nyss det.
hur var middan?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela