Frida & Seth

gråta på jobbet

Publicerad 2006-09-19 09:59:33 i Frida W,

ja, nu har det hänt. för första gången i mitt yrkesverksamma liv har jag tvingats till tårar. trots alla tuffa duster jag har haft med galningarna uppe på carro, var det en lomhörd tant med frågor kring avbetalning som tillslut knäckte mig. Jag tycker inte om när folk svär åt mig. Än mindre när jag inte har gjort något fel och gör så gott jag bara kan för att vara dem behjälpliga. Aggressivitet är jag dålig på hantera. I kombination med en dålig start på dagen och mycket att göra gör att det ibland rinner över lite. det är tur att det finns sekretessknappar och att man kan logga ut en stund efteråt för att hämta andan en smula.



annars bjuder väl inte dagen på så himla mycket. ska jobbe fram till klockan 17, sen är det dags att åka till Uppsis för att hålla boxpass.



en underlig grej är att min pappa har sovit i min lägenhet i Uppsis i natt. Senare idag ska han åka vidare till Malmö. Men det är inte det som är det underliga. Nej, det underliga ligger i att ikväll kommer min mamma som ska sova i min lägenhet ikväll. I morgon åker hon till Göteborg. sen på torsdag kommer pappa tillbaka för att åka vidare hem till Earbay på fredag. mamma kommer på söndag kväll och stannar till måndag. mycket föräldrabesök blir det. och inte hinner jag träffa dem mycket heller. knapp någonting faktiskt. men men, jag får väl åka till Earbay och sova i deras villa för att kompensera lite.

nu ska jag fortsätta jobba.



ps. idag är det dimmigt igen... vi vet alla vad det betyder. det finns farligheter där ute

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela