Frida & Seth

Alla barnen med mormor/farmor!

Publicerad 2012-01-07 23:54:09 i Frida berättar...,



Vilket underbart liv! Vilket underbart liv de för! Vilka charmiga ungar vi har!
Men oj, vilket spring och vilket liv de för med sig!

Jag kan tro att den fortsatta fredagskvällen var totalt lugn på Myntgatan när alla åkt hem och till och med Fanny fick hoppa in i en av bilarna..!



Fanny är på minisemester här hos oss i Ersmark, då morsfars åkte iväg för att
fira farbor Hans-Åke som fyller 60 år idag!
(Jag känner av ett par till som har samma födelseår också..!) 

 

Lunchpromenaden. Det var full rulle så fort kopplet lossades med ett klick och Fanny var totalt lycklig att få den friheten! Jag hade förklarat för henne varför Tilde fick strosa omkring fritt under hela promenaden och lovat om hon var lika duktig på att lyssna så skulle hon också få bli lite släppt! Å vilken fart det blev! Vilka hopp!
Vilken energi i djupsnön! Å vilken duktig tjej det var som vände om tillbaka direkt igen då jag visslade!
Bra där!

Det blir bara roligare att komma ut med flera vovvar!

Kommentarer

Postat av: jottan

Publicerad 2012-01-08 12:56:32

OrtoFrida!

Postat av: josse

Publicerad 2012-01-11 17:38:46

heter ju inte farbor.. lr?

Postat av: Lappkullan

Publicerad 2012-01-25 03:32:08

Shit vilket jobb du gjorde på detta inlägget!

Bra jobbat!



Nej jag har inte varit hos en doktor, inget var brutet, bara väldigt väldigt skadat :P

Tack för omtanken <3

Postat av: Lappkullan

Publicerad 2012-01-25 03:33:48

Jag kommenterade på fel inlägg.. hahah trött nattisarbetare, jag menade resumeinlägget :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela