Frida & Seth

Julfesten!

Publicerad 2010-12-05 16:59:07 i Frida berättar...,



Partytjejerna stod för majoriteten av dansarna!



En massa gott på borden! Ett väldigt lyckat julbord bjöds det på först, sen rann diverse drycker ner för struparna tillsammans med efterrätten och snacksen!



Premiär för kör-julfest för Kusmarksparet! De verkade nöjda!



En...



...två...



...tre glada, fina tjejer!



LOVE!



Det vart varken en särskilt sen eller en särskilt "blöt" kväll, så när jag vaknade tjugo i ett idag (!) kände jag mig oförskämt fräsch för att ha varit på fest igår! Vilken härlig känsla att slippa bakisdag! Folköl och låååång sovmorgon är visst rätt melodi!

Därför kändes hämtningen av ungarna i Kus som dagens höjdpunkt! Med Seths lilla ansikte som sprack upp i ett glatt "MAMMA"-utrop med utsträckta armar och Tildes supersvängiga svans när vi öppnade dörren, då var dagen verkligen gjord!
Underbara ungar!

TACK Meta&Leffe för att ni tog hand om dem inatt!

Nu har vi just ätit varsin tallrik av julmaten som vi fick med oss av hem från igår, och Seth verkar vilja göra sig redo för natten strax...men julkalendern som inte ens har börjat..! Vi får se om vi lyckas hålla oss vakna lite, lite till!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-05 19:20:58

Vaknade och vaknade...jag väckte dig...du hade nog fortfarande sovit annars!!!!

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-12-05 20:46:09

äsch, dagen efter får man sova hur länge som helst tycker jag.... Själv vaknar jag typ onaturligt tidigt dagen efter, astrött men kan inte sova.. man blir speedad på något sätt. Inte bra för återhämtningen..haha..

Postat av: Doodle

Publicerad 2010-12-06 01:18:20

Tsck desamma sötnöt, ni var så himla snygga ni med!! :D Oj vilken härlig fest det ser ut att ha varit :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-12-06 23:18:59

Frida! Den där julklappaleken som vi körde på nyårs för några år sedan, hur gick den till egentligen? Man skulle köpa några klappar var men sen hur tävlade man? Minns att den var asrolig så jag tänkte köra det med kollegorna.. :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-12-07 11:07:59

Toppenbra! :)

Det där med fika och julklappar låter skoj, superbra idé! Ett perfekt sätt att "avsluta" julen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela