Frida & Seth

Helgen...

Publicerad 2009-07-12 11:06:06 i Frida berättar...,



Fredagsölen sitter bra!

Det tyckte pappa Patrick i alla fall som åkt ut till Jävre för att festa med sina polare!

Jag och ungarna fick middag ute i Lillkågeträsk hos Benita och Anton!





När sen Patrick kom hem mitt på dan igår kunde han inte vänta så länge att åka ut igen, så han tog med hela familjen till Dules sommarstuga!



Nybyggt förra sommaren! Toppenfräscht!

















Efter en bra stunds cirkulerande i mossan och blåbärsriset hittade Tilde tillslut en behaglig och bekväm sovplats..!



Hon kan få de mest omöjliga ställen att bli rena lyxsviterna!







Jä, baby, !

Kommentarer

Postat av: jos

Publicerad 2009-07-12 17:01:07

Det ser ut att vara en lyxig stuga.. med platt-tv och värsta fina fläkten å så. Nu ska jag väcka dom!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-07-12 20:58:28

Jag har kommit på att man tar vara på tiden på ett helt annat sätt nu. Före man fick barn så funderade jag ofta på hur i friden folk med barn orkade fortsätta hålla på med allt när de kom hem från jobbet eftersom jag själv flög ner i soffan direkt och orkade inte ens laga mat.

Att de var tvugna att kliva upp varje morgon och aldrig fick lugn och ro.

Fast...

Jag må då säga att jag har mycket bättre kvällar nu, först är det väl lite kaos innan maten är klar och nere i allas magar och sedan till att stöka bort och fixa iordning för läggning av barnen.

Men efter det så har man ju kvällstid á la extrem (i alla fall jag).

Men snarr och filmer och fötterna på soffbordet. Myskläder och tjockstrumpor.

Bättre än så blir det inte. Lugn och ro. Tyst och skönt.

Man uppskattar det sååå mycket mer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela